• יו"ר: פרופ' מרב לידר
  • חברי הועד: פרופ' יעקב אבלין, ד"ר שירלי אורן, ד"ר יולנדה בראון, ד"ר ויקה פורר, פרופ' דורון רימר
  • עורך האתר: פרופ' דורון רימר
  • ועדת ביקורת: פרופ' אלכסנדרה בלביר, פרופ' פנינה לנגביץ, פרופ' דן כספי
מינויים

פרופ' מרב לידר נבחרה ליו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה

פרופ' לידר, מנהלת היחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי שיבא, נבחרה ליו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה לקדנציה של שלוש שנים

פרופ' מרב לידר, יו"ר נאגוד הישראלי לראומטולוגיה. צילום: דוברות שיבא

פרופ' מרב לידר, מנהלת היחידה לראומטולוגיה במרכז הרפואי שיבא, נבחרה ליו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה לקדנציה של שלוש שנים.

פרופ' לידר סיימה את לימודיה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב בהצטיינות, התמחתה ברפואה פנימית ובראומטולוגיה כולל השתלמות בת שנתיים ב-Medical College of Wisconsin, ומשנת 2013 היא מנהלת את היחידה הראומטולוגית ב"שיבא".

האיגוד הישראלי לראומטולוגיה מונה כ-230 חברים וכולל רופאים, אחיות ואנשי מקצוע נוספים. הוא נחשב לאיגוד פעיל מאוד בתחום הרפואה בארץ. האיגוד פועל להגברת המודעות למחלות האוטואימוניות הראומטיות בציבור הכללי, בקהילה הרפואית ובממשל; למתן המלצות לעדכון תרופות וטכנולוגיות לסל הבריאות; לשיפור הזמינות והאיכות של השירות הראומטולוגי בבתי החולים ובקהילה; להעמקת הידע הקליני והמדעי בראומטולוגיה; לעידוד המחקר והידוק הקשר המדעי עם עמיתים וארגונים ארציים ובינלאומיים ולבניית גשר עם ארגוני החולים.

פרופ' לידר מסרה עם מינויה לתפקיד: "בתפקידי כיו"ר האיגוד בכוונתי להמשיך מסורת רבת שנים במקצוע שנחשב בעיני כפנינה של הרפואה הפנימית הרב-מערכתית, מתוך מטרה להנגיש למטופלים את מירב התרופות והטכנולוגיות החדשניות, ולכלל הציבור את הידע הבסיסי על המחלות השונות ועל אורח חיים בריא בהקשר הראומטולוגי.

"אני רוצה להודות לצוות הנפלא שעובד איתי ביחידה הראומטולוגית ב'שיבא' ועל שיתוף הפעולה הפורה עם מומחים מתחומים רפואיים מגוונים המתכנסים בקביעות כדי לדון בחולים שיש להם בעיה אוטואימונית. שיתופי פעולה ייחודיים אלה מפרים ומשפרים את היכולות המקצועיות לטובת המטופלים כולם".

נושאים קשורים:  האיגוד הישראלי לראומטולוגיה,  פרופ' מרב לידר,  חדשות,  מינויים
תגובות

למירב ברכות חמות ובהצלחה רבה בתפקיד!

10.02.2024, 16:47

למירב המקצועית, הצנועה והאנושית- ברכות חמות!