מינויים

זיו שילון מונה ליועץ לשיקום פצועי מלחמה במרכז הרפואי תל אביב

שילון, שאיבד את ידו בלחימה ברצועת עזה בשנת 2012 והוביל את רפורמת השיקום של משרד הביטחון: "נגרום לפצועים לעמוד בחזרה על הרגליים פיזית, נפשית ותעסוקתית"

(מימין לשמאל) זיו שילון, ד״ר אלכסיס מיטלפונקט, מנהל מערך אשפוז יום שיקומי וד״ר אורלי ברק, מנהלת בית החולים השיקומי לפצועי מלחמה ב"איכילוב". צילום: דוברות איכילוב

זיו שילון שנפצע ואיבד את ידו בלחימה ברצועת עזה בשנת 2012 מונה אתמול (ב') ליועץ מקצועי לשיקום פצועי המלחמה של המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב.

לשילון הוענק  "אות המופת השיקומי" מטעם משרד הביטחון בשנת 2018 והוא הוסמך בשנת 2021 לתפקיד האחראי על הרפורמה באגף השיקום של משרד הביטחון לאחר שאיציק סעידיאן הצית את עצמו באקט מחאה על יחס האגף לנכי צה"ל.

״ביקשנו מזיו שילון להצטרף אלינו למאמץ הטיפולי בפצועי המלחמה ולשמש כיועץ להרחבת והעצמת בית החולים השיקומי. לשמחתנו, זיו הסכים וכבר פועלים בעצתו להקמת מסלול השכלה גבוהה למשוקמים, עוד במהלך האשפוז השיקומי״, סיפרה ד״ר אורלי ברק, מנהלת בית החולים השיקומי לפצועי מלחמה במרכז הרפואי תל אביב.

״זו זכות גדולה לקחת את נסיוני האישי בעולם השיקומי וללוות את הפצועים בנקודה קריטית זו בחייהם. אני סמוך ובטוח שיחד עם צוות בית החולים איכילוב נוכל להביא הישגים ולגרום לפצועים לעמוד בחזרה על הרגליים, לא רק ברמה הפיזית אלא גם נפשית ותעסוקתית ולאפשר להם שיקום מוצלח״, מסר שילון, שידוע בפעילותו החברתית.

נושאים קשורים:  מינויים,  זיו שילון,  בית חולים שיקומי,  איכילוב,  ד״ר אורלי ברק,  פצועי מלחמה,  משרד הביטחון
תגובות