• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

שני פרסים בינלאומיים הוענקו לפרופ' שי יזרעאלי מ"שניידר"

מנהל המערך ההמטולוגי-אונקולוגי בביה"ח שניידר לילדים זכה בתואר כבוד המלווה במענק של חצי מיליון דולר לטובת קידום מחקר הסרטן בילדים

פרופ' שי יזרעאלי מקבל את הפרס מנשיאת ארגון ICRF, פרופ' אליזבת מקינטייר.

שני פרסי כבוד בינלאומיים הוענקו לפרופ' שי יזרעאלי, מנהל המערך ההמטולוגי-אונקולוגי במרכז שניידר לרפואת ילדים. התואר הראשון, המלווה במענק יוקרתי על סך חצי מיליון דולר, הוענק מטעם ICRF - IsraeliI cancer research fund - ארגון אמריקאי התומך בחקר הסרטן בישראל.

ICRF מעניק פעם בשנה את התואר לחוקר בולט במדינת ישראל על תרומתו לחקר הסרטן במדינה. בין הזוכים בעבר: חתני פרס נובל, פרופ' אברהם הרשקו, פרופ' אהרון צ'חנובר ואחרים. פרופ' יזרעאלי הוא הרופא החוקר הראשון שזוכה בתואר ובמענק זה בתחום סרטן בילדים.

הפרס השני הוא פרס המנטורינג המצטיין של האיגוד האירופאי להמטולוגיה - EHA. הבחירה בפרופ' יזרעאלי נעשתה על סמך עשרות מכתבים מרחבי העולם של רופאים וחוקרים צעירים, שנתמכו על ידו במהלך הקריירה שלהם. פרופ' יזרעאלי גם קידם את מיזם Young EHA, מיזם לקידום רופאים צעירים בתחום ההמטולוגיה באירופה, פעילות שהיוותה שיקול נוסף בבחירתו לתואר מכובד זה.

פרופ' יזרעאלי מסר: "זוהי גאווה עצומה עבורי לקבל פרסים אלה המהווים הכרה רחבה וחשובה בפעילותי. משימתנו החוקרים היא לרתום את המדע והטכנולוגיה לטובת שיפור פני האנושות. משימתי כרופא חוקר בתחום סרטן ילדים היא, בין היתר, לקדם רופאים חוקרים צעירים, ויחד איתם להוביל מהלכים שיאפשרו רפואה חדשנית ופורצת דרך לטובת דור העתיד שלנו".

נושאים קשורים:  פרופ' שי יזרעאלי,  פרסים,  המטולוגיה,  בית החולים שניידר,  חדשות,  מענק מחקר
תגובות

יישר כח שי. המשך מחקר פורה

אנונימי/ת
01.07.2022, 15:29

כל הכבוד.יישר כוח.

01.07.2022, 17:19

כל הכבוד לפרופסור שי יזרעאלי. יישר כוחך על הצטיינותך במחקר המביא לריפוי מחלות ממאירות.

01.07.2022, 20:15

אדם שתרומתו למחקר ולרפואה מרגשת

כל הכבוד. יישר כח שי!!!