• יו"ר: פרופ' מרב לידר
  • חברי הועד: פרופ' יעקב אבלין, ד"ר שירלי אורן, ד"ר יולנדה בראון, ד"ר ויקה פורר, פרופ' דורון רימר
  • עורך האתר: פרופ' דורון רימר
  • ועדת ביקורת: פרופ' אלכסנדרה בלביר, פרופ' פנינה לנגביץ, פרופ' דן כספי
מינויים

מינוי חדש ב"מאיר": מנהל היחידה לראומטולוגיה

פרופ' שי קויתי, חוקר ומומחה ברפואה פנימית ובראומטולוגיה, מונה לתפקיד | היחידה למסלול התמחות בראומטולוגיה בבית החולים מאיר תחל לקלוט בקרוב מתמחים

פרופ' שי קויתי, מנהל היחידה לראומטולוגיה במרכז רפואי מאיר. צילום: דוברות בית החולים

פרופ' שי קויתי מונה לאחרונה למנהל היחידה לראומטולוגיה במרכז רפואי מאיר בכפר סבא.

פרופ' קויתי סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב בשנת 2002, התמחה ברפואה פנימית בבית החולים שיבא, שם גם ערך את ההתמחות בראומטולוגיה וכיהן כראומטולוג בכיר וסגן מנהל מחלקה פנימית א'. פרופ' קויתי בוגר תכנית תלפיות תל השומר היוקרתית.

מחקריו של פרופ' קויתי עוסקים במחלות דלקתיות-אוטואימוניות, קדחת ים תיכונית וכן מחקרים בביטויים נוירולוגים של מחלות אוטואימוניות.

לצד הקמת היחידה הראומטולוגית במרכז רפואי מאיר הוביל פרופ' קויתי בניית מערך של מרפאות ייחודיות במרכז הרפואי לטיפול בחולים ראומטולוגיים: מרפאת לופוס בראשותה של ד"ר אשרת טייר שיפמן, מרפאת משולבת למחלות ראומטולוגיות וגסטרו בראשותן של ד"ר יעל פרי-פז בסון, ד"ר תמנע נפתלי וד"ר מיכל אופנהיים, מרפאת FMF ומחלות אוטואינפלמטוריות בראשותו של פרופ' קויתי ומרפאת מעבר מילדים למבוגרים ראומטולוגיה בראשותו של פרופ' יוסף עוזיאל.

כל אלה לצד שיתוף פעולה הדוק עם פרופ' יאיר לוי, מנהל מחלקה פנימית ה', העוסק רבות בתחום הסקלרודרמה ומחלות ריאומטיות אחרות אשר בשיתוף ד"ר עודד קמחי וד"ר אור כרמי, ראומטולוגים בכירים במחלקה, הם פועלים יחדיו בתחומים רבים ובדיונים משותפים למען המטופלים.

פרופ' קויתי פועל לקידום הכשרה של סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים בתחום הראומטולוגיה. הודות לפעולותיו יחד עם רופאי המכון הראומטולוגי ותמיכת הנהלת בית החולים, הוכרה לראשונה היחידה למסלול התמחות בראומטולוגיה ותחל לקלוט בקרוב מתמחים.

"היכולת שלנו לטפל במחלות ראומטיות ואוטואימוניות השתפרה לאין ערוך בשני העשורים האחרונים. כל זאת הודות לאמצעי אבחון מתקדמים, לטיפולים מתקדמים, כדוגמת הטיפולים הביולוגיים השונים, וכן לימוד וחינוך מוסדרים של רופאים וסטודנטים בתחום הראומטולוגיה – בזכות כל אלה איכות חיי המטופלים שלנו טובה הרבה יותר", הדגיש פרופ' קויתי עם מינויו.

נושאים קשורים:  פרופ' שי קויתי,  ראומטולוגיה,  מינוי,  בית החולים מאיר,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
01.06.2022, 19:25

מזל טוב! רופא ואדם נפלא. מאיר הרוויח בגדול

מזל טוב ובהצלחה!!!

אנונימי/ת
02.06.2022, 17:17

קלינאי מעולה , מסור לחולים ואדם משכמו ומעלה. בהצלחה!!!