• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
הסטוריז של DoctorsOnly:
חדשות

ד"ר דוד קקיאשווילי מונה למנהל המחלקה האורולוגית ב"הלל יפה"

ד"ר קקיאשווילי, מומחה לאורולוגיה אונקולוגית ולכירורגיה רובוטית, מחליף בתפקיד את ד"ר נחום ארליך שפרש לגימלאות

ד"ר דוד קקיאשווילי, מנהל המחלקה האורולוגית ב"הלל יפה"

ד"ר דוד קקיאשווילי הצטרף לצוות המרכז הרפואי הלל יפה בחודשים החולפים כמנהל המחלקה לאורולוגיה. הוא החליף את ד"ר נחום ארליך, שפרש לגימלאות.

ד"ר קקיאשווילי סיים את לימודיו באוניברסיטה הרפואית בגיאורגיה. את התמחותו בכירורגיה אורולוגית ביצע בבית החולים רמב"ם בחיפה ובסיום ההתמחות ביצע שנת מחקר בסיסי ב-Baylor College of Medicine ביוסטון, ארה"ב. בהמשך, השלים את הכשרתו באורולוגיה אונקולוגית בשיטות זעיר פולשניות באוניברסיטת טורונטו, אונטריו, קנדה ובטקסס, ארה"ב.

ד"ר קקיאשווילי הוא אחד מהכירורגים האורולוגים היחידים בישראל להם הכשרה בתחום האורו-אונקולוגיה בשילוב כירורגיה רובוטית. הוא חבר באיגודים בתחום האורולוגיה האונקולוגית בארה"ב, קנדה וישראל, ובעל תעודה בינלאומית בתחום הכירורגיה רובוטית. לפני מינויו ב"הלל יפה", שימש כמנהל תחום אורולוגיה רובוטית, מנהל השירות לאורו-אונקולוגיה וסגן מנהל מחלקה אורולוגית בבית החולים רמב"ם.

ד"ר קקיאשווילי פרסם מאמרים רבים וזכה בפרסים בינלאומיים בתחום מחקר הסרטן. תחומי המחקר שלו עוסקים באורו-אונקולוגיה ובהערכה של טכנולוגיות ניתוחיות חדשות. הוא משמש כמרצה אורח בכנסים בארץ ובעולם במסגרתם גם מבצע ניתוחים רובוטיים בשידור חי.

ד"ר קקיאשווילי מתעתד להגדיל את השירותים הניתנים במחלקה כיום, במיוחד בתחום האורולוגיה האונקולוגית, אך לא רק. עוד בתכנון: לבנות תכנית רב תחומית לכירורגיה רובוטית וכן מיסוד מרכז הדרכה בתחום הכירורגי.

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, ציין כי מינויו למנהל המחלקה האורולוגית חשוב ובעל ערך רב למרכז הרפואי הלל יפה שיוכל לתת שירות נוסף בקהילה בתחום האורולוגיה האונקולוגית, תחום רחב היקף ומשמעות. "ד"ר קקיאשווילי הוא אחד מהמומחים המובילים באורולוגיה אונקולוגית ואני גאה על גיוסו לשורותינו", אמר.

נושאים קשורים:  ד"ר דוד קקיאשווילי,  אורו-אונקולוגיה,  מינוי,  המרכז הרפואי "הלל יפה",  כירורגיה רובוטית,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
04.07.2018, 20:31

ושוב רמב"ם הפסיד רופא וירטואוז...

אנונימי/ת
04.07.2018, 22:42

בקיצור מדובר באלוהים!

אנונימי/ת
13.07.2018, 01:02

איחולי הצלחה בתפקיד החדש לד"ר קקיאשווילי. מהכרות אישית, מדובר במינוי ראוי ביותר.

20.07.2018, 04:58

רופא עם כשרון, מקצועי ומומחה גדול בתחומו. המון בהצלחה.

אנונימי/ת
07.11.2020, 18:24

למה רופא מעולה כמוהו ברח מהלל יפה-לנהריה?