• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

מינויים לרופאי המרכז הרפואי רמב"ם בפקולטה לרפואה בטכניון

שבעה מרופאי רמב"ם קיבלו מינויי פרופסור ומרצים בכירים בפקולטה לרפואה של הטכניון

בניין הפקולטה לרפואה על שם רפפורט, הטכניון

שבעה מרופאי המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה קיבלו בימים אלה מינויי פרופסור ומרצים בכירים בפקולטה לרפואה של  הטכניון.

פרופ' דורית בן-שחר, מנהלת המעבדה לפסיכו-ביולוגיה באגף הפסיכיאטרי, קיבלה מינוי של פרופ' מן המניין.

ד"ר אמנון עמית, מנהל היחידה לגינקולוגיה אונקולוגית, מונה למרצה בכיר קליני. ד"ר עמית אחראי על הטיפול הכירורגי והתרופתי בסרטן צוואר הרחם, הרחם וסרטן השחלה ובניתוחי אגן מורכבים. הוא גם אחראי על הוראת רופאים וסטודנטים בגינקו-אונקולוגיה.

ד"ר אמנון עמית, מנהל היחידה לגניקולוגיה אונקולוגית ברמב"ם. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר עמית הוא בוגר בהצטיינות של הפקולטה לרפואה בטכניון, התמחה בגינקולוגיה ומיילדות במחלקת נשים ברמב"ם ובגינקולוגיה אונקולוגית במרכז הרפואי "ביילור" ביוסטון, טקסס. פרסם עד כה יותר מ-20 מאמרים רפואיים בנושא התמחותו והציג עבודותיו בכנסם בינלאומיים.

ד"ר אור כהן-ענבר, רופא בכיר במחלקה לנוירוכירורגיה, קיבל מינוי בדרגת מרצה בכיר קליני. גם ד"ר כהן-ענבר הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון בהצטיינות ותואר דוקטורט לפילוסופיה ומחקר באימונולוגיה של גידולי מוח ממאירים. התמחה בנוירוכירורגיה ברמב"ם וכן תת התמחות בנוירוכירורגיה אונקולוגית ורדיו-כירורגיה במחלקה לנוירוכירורגיה ומרכז "סכין הגמא" של אוניברסיטת וירג'יניה, ארה"ב.

ד"ר כהן-ענבר הוא חבר באיגוד הנוירוכירורגיה הישראלי וכן באיגודים האמריקני והאירופי. זכה במלגת רמב"ם ובמלגת האגודה למלחמה בסרטן לחקר וטיפול בסרטן המוח ובפרס המחקר הבינלאומי בבית הספר הגרמני-ישראלי DKFZ לחקר הסרטן. משמש כפרופסור משנה אורח במחלקה לנוירוכירורגיה בבית החולים המשויך לאוניברסיטת וירג'יניה.

ד"ר אור כהן-ענבר, רופא בכיר במחלקה לנוירוכירורגיה ברמב"ם. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר אתי קרוזל, מומחית בפנימית ונפרולוגיה ואחראית היחידה לטיפול בדיאליזה צפקית, קיבלה מינוי בדרגת מרצה קליני. היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון בהצטיינות, התמחתה ברפואה בפנימית ונפרולוגיה בבית החולים כרמל ובעבר עסקה במעקב ובטיפול במושתלי כליה. היא משלבת עבודה קלינית ומחקר בסיסי אודות תפקידו של אפוליפופרוטאין 1  (APOL1)  בגרימת מחלת כליה כרונית, במעבדה המולקולרית בפקולטה בטכניון, בראשותו של פרופ' קרל סקורצקי.

ד"ר לירון בורנשטיין-לוין, רופאה בכירה במחלקה לטיפול נמרץ פגים וילודים, קיבלה מינוי בדרגת מרצה קליני. היא בוגרת בהצטיינות של הפקולטה לרפואה של הטכניון בחיפה, סיימה סטאז' והתמחות ברפואת ילדים ברמב"ם ותת התמחות בנאונטולוגיה במחלקה לטיפול נמרץ ילודים בבית החולים בני ציון. התמחות נוספת עשתה בנאונטולוגיה, בבית החולים לילדים בוונקובר, קנדה.

תחומי ההתעניינות המחקרית של ד"ר בורנשטיין-לוין: אפיון וטיפול באי יציבות חמצונית בפגים ושינויים בזרימות הקורונריות כמדד להשפעה הקלינית של התערבויות רפואיות ומצבי חולי שונים באוכלוסיה זו.

ד"ר דני איתן, רופא במחלקה לטיפול נמרץ ילדים, מונה למרצה בכיר בפקולטה.

ד"ר ירון בר-לביא, מנהל האגף לטיפול נמרץ כללי, קיבל דרגת מרצה בכיר קליני. הוא מומחה בתחום ההרדמה וטיפול נמרץ ובעל ניסיון רב בטיפול בטראומה. בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, התמחה בהרדמה ב"סורוקה" ובטיפול נמרץ כללי במרכז הטראומה בבולטימור, ארה"ב. הקים וניהל במשך חמש שנים את שירות הנט"ן (ניידות טיפול נמרץ) בבאר שבע ושימש כמנהל היחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי וכמנהל היחידה לטפול נמרץ ביניים ברמב"ם.

ד"ר ירון בר לביא, מנהל האגף לטיפול נמרץ כללי ברמב"ם. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר בר-לביא זכה בתעודות הוקרה בתחום הוראת המתמחים בארה"ב ובקידום הטיפול באי ספיקה נשימתית, מצבי אלח דם וחבלות ראש. כמו כן זכה בפרס החוקר הצעיר המצטיין של החברה האמריקנית לחבלות ראש, ושימש כיו"ר החוג להרדמה, טיפול נמרץ וכאב וכיו"ר האיגוד הישראלי לטיפול נמרץ.

נושאים קשורים:  מינויים,  רמב"ם,  הפקולטה לרפואה בטכניון,  חדשות
תגובות