• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

פרס האו"ם לאוכלוסין הוענק לרופאים מהמרכז הרפואי וולפסון

שלושה רופאים בכירים מ"וולפסון" קיבלו את הפרס בשם עמותת הצל ליבו של ילד בטקס שנערך בבניין האו"ם בניו יורק

ד"ר ציון חורי, ד"ר עקיבא תמיר וד"ר ליאור ששון מ"וולפסון", התורמים מוריס קאהן וסילבן אדמס, אמו של מייסד הצל ליבו של ילד ד"ר עמי כהן ז"ל, סיימון פישר ויורם כהן; מנכ"ל ויו"ר העמותה בהתאמה - מקבלים את פרס האו"ם בניו יורק

פרס האו"ם לאוכלוסין 2018 הוענק הלילה (שעון ישראל) לעמותת "הצל ליבו של ילד" מהמרכז הרפואי וולפסון. שלושה רופאים בכירים מ"וולפסון" קיבלו את הפרס בשם עמותת הצל ליבו של ילד בטקס שנערך בבניין האו"ם בניו יורק.

הפרס הוענק לד"ר ציון חורי, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר עקיבא תמיר, מנהל היחידה לקרדיולוגית ילדים וד"ר ליאור ששון, מנהל המחלקה לניתוחי לב-חזה בוולפסון, ממייסדי העמותה.

בטקס נכחו אורחים רבים מרחבי העולם, ביניהם גם אמו, אחותו ובני משפחתו של מייסד העמותה, ד"ר עמי כהן ז"ל, אשר חזונו, מסירותו וכישוריו המקצועיים הובילו את פעילות העמותה למיקום בולט בקרב הקהילה הבינלאומית של ארגוני בריאות הומניטריים.

עוד נכחו במעמד קבלת הפרס איש העסקים, מייסד "אמדוקס" והפילנתרופ, נשיא הכבוד הבינלאומי של "הצל ליבו של ילד", מוריס קאהן, הפילנתרופ היהודי סילבן אדמס, יוזם מרוץ הג'ירו בישראל, אשר בימים אלה נבנה ב"וולפסון" בית חולים לילדים על שמו, וכן סיימון פישר, מנכ"ל העמותה ויורם כהן, יו"ר העמותה.

"הצל ליבו של ילד" היא עמותה בינלאומית שנוסדה בישראל בשנת 1995 במרכז הרפואי וולפסון. מטרתה של העמותה היא לשפר את מצבם הבריאותי ורווחתם של ילדים באשר הם, ללא תלות במוצאם הלאומי, דתם, צבע עורם, מינם או מצבם הכלכלי. משימתה היא לשפר את איכות הטיפול הרפואי המוענק לילדים ממדינות מתפתחות וליצור מרכזי מיומנות במדינות אלו.

המועצה הכלכלית-חברתית של האו"ם (ECOSOC) העניקה ל"הצל ליבו של ילד" מעמד של יועץ מיוחד ולאחרונה החליט האו"ם להעניק לעמותה את אות האוכלוסין לשנת 2018.

העמותה מקיימת קליניקות לטיפול קרדיולוגי ולטיפולי מעקב בישראל ובחו"ל על בסיס שבועי. כמו כן, היא מציעה תכנית הכשרה בישראל לרופאים ולאחיות ממדינות מתפתחות ויוזמת משלחות לארצות שותפות.

עד כה הצילה עמותת הצל ליבו של ילד את חייהם של יותר מ-4,700 ילדים מ-57 מדינות באפריקה, בדרום אמריקה, באירופה, באסיה וברחבי המזרח התיכון והכשירה למעלה מ-150 חברי צוות רפואי ממדינות אלו.
בימים אלו נבנה בסיוע העמותה בית חולים לילדים בוולפסון, אשר ישפר את התנאים עבור ילדי חולון, בת ים, דרום תל אביב ויפו, ויהווה מרכז קרדיאלי בינלאומי לילדים.

נושאים קשורים:  עמותת הצל ליבו של ילד,  פרס האו"ם לאוכלוסין,  המרכז הרפואי וולפסון,  חדשות
תגובות

כל הכבוד!!!
עבודת קודש ברמה הכי גבוהה! עלו והצליחו!

כל הכבוד!!!
עבודת קודש ברמה הכי גבוהה! עלו והצליחו!

01.07.2018, 20:38

היכן המרדימים שבלעדיהם לא היו מתקימים ניתוחים אילו, תתבישו.