• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

מינויים חדשים לתפקידי ניהול יחידות ושירותים ברמב"ם בחיפה

חמישה רופאים בכירים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה קודמו לתפקידי ניהול יחידות ושירותים רפואיים בבית החולים

המרכז הרפואי "רמב"ם" (צילום: משה שי / "פלאש 90")

חמישה רופאים בכירים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה מונו לתפקידי ניהול יחידות ושירותים רפואיים בבית החולים.

ד"ר מרק-אלן לוי, מנהל המרפאה לעובדי בריאות ורופא בכיר במרפאה התעסוקתית, יו"ר ועדת הבטיחות ברמב"ם, מונה למנהל השירות לרפואה תעסוקתית. ד"ר לוי חבר בוועד המרכזי של ההסתדרות הרפואית ובלשכה לאתיקה שלה. כמו כן הוא חבר בוועד הארצי של ארגון רופאי המדינה. במסגרת עבודתו במרפאה התעסוקתית, הוא עוסק בעיקר בתעשיית הרוקחות ובתעשיית המתכות.

ד"ר לוי, מנהל השירות לרפואה תעסוקתית. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר לוי הוא בוגר בית ספר לרפואה על-שם לואי פסטר בשטרסבורג, צרפת, התמחה ברפואה פנימית וברפואה תעסוקתית ברמב"ם והקים את המרפאה הראשונה בישראל הנותנת שירותי בריאות לעובדי מקצועות הבריאות.

ד"ר יאלונצקי, מנהל שירות מומי לב. צילום: פיוטר פליטר

למנהל שירות מומי לב במבוגר והמתבגר מונה ד"ר
סרגיי יאלוניצקי, רופא בכיר ביחידה לקרדיולוגית ילדים. הוא עוסק במומי לב מולדים במבוגרים ומשתתף בעבודתה של המעבדה לאקו-קרדיוגרפיה ומעבדת הצנתורים, בטיפול מלעורי במומי לב מולדים. ד"ר יאלוניצקי חבר באיגוד הקרדיולוגי הישראלי ובאיגוד הישראלי לקרדיולוגיה ילדים.

ד"ר ציין-רוזנטל, מנהלת שירות המיון ההמטולוגי. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר אינה צורן-רוזנטל, רופאה בכירה במחלקה פנימית ג', סגנית מנהל המחלקה וסגנית מנהל האגף לרפואה פנימית ברמב"ם, מונתה למנהלת שירות המיון ההמטולוגי. ד"ר צורן-רוזנטל היא בוגרת בהצטיינות של הפקולטה לרפואה של הטכניון, משמשת גם כמרצה בפקולטה. במקביל לעבודתה במחלקה הפנימית היא רופאה בכירה גם במכון ההמטולוגי ואחראית על המחקרים הקליניים הנעשים ביחידה למחלות קרישה. פרסמה מאמרים העוסקים בהפרעות קרישה. משמשת סוקרת בעיתונים החשובים בתחום.

לתפקיד מנהלת שירות ה-PET CT בבית החולים מונתה ד"ר אולגה קגנה, רופאה בכירה במכון לרפואה גרעינית ובוגרת הפקולטה לרפואה באוניברסיטת סאמרה ברוסיה. ד"ר קגנה התמחתה ברפואה

ד"ר אולגה קגנה, מנהלת שירות ה-PET CT. צילום: פיוטר פליטר

גרעינית ברמב"ם וזכתה בפרס המתמחה המצטיין מטעם האיגוד הישראלי לרפואה גרעינית, השתלמה בהדמיית PET/CT בלונדון במלגה מטעם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (IAEA) ובתחום תכנון קרינה באמצעות PET/CT של האיגוד האירופי לרפואה גרעינית. כמו כן, היא מרצה לסטודנטים לרפואה בנושאי אנדוקרינולוגיה ואונקולוגיה.

ד"ר מתתיהו (מתי) וטרמן, רופא בכיר במכון הגסטרו-אנטרולוגי, מונה למנהל השירות למחלות מעי דלקתיות. הוא בוגר בהצטיינות של הפקולטה לרפואה של הטכניון, השלים בהצטיינות התמחות משולבת בגסטרואנטרולוגיה וברפואה פנימית ברמב"ם. שהה לשנתיים בבית החולים  Mount Sinai בטורונטו, קנדה שם השתלם במחלות מעי דלקתיות.

ד"ר וטרמן, מנהל השירות למחלות מעי דלקתיות. צילום: פיוטר פליטר

ד"ר וטרמן, מרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון, פרסם מאמרים וחיבר פרקים בספרי לימוד העוסקים המחלות מעי דלקתיות, באנדוסקופיה באמצעות גלולה מצלמת של המעי הדק ובקשר שבין דלקת וסרטן במערכת העיכול. קיבל פרסי הוקרה על פעילות בחינוך סטודנטים לרפואה ועל מחקריו במסגרת האגף הפנימי של המרכז הרפואי רמב"ם. הוא חבר באיגוד האירופי למחלת קרוהן וקוליטיס (ECCO) ובאיגוד הישראלי לגסטרואנטרולוגיה ומחלות כבד.

נושאים קשורים:  מינויים,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
24.06.2018, 10:28

איזה קטע, בסוף הנהלת רמב"ם הבינה שכדאי לה לקדם אנשים מרמב"ם ולא להביא פסאודוכוכבים מבחוץ שלא בדיוק הוכיחו את עצמם.

אנונימי/ת
26.06.2018, 08:10

מנהל שרות - אחלה קידום...
תואר ריק מתוכן וריק מתנאים.

אנונימי/ת
26.06.2018, 08:10

מנהל שרות - אחלה קידום...
תואר ריק מתוכן וריק מתנאים.

27.06.2018, 23:03

ברכות חמות לאינה צורן רוזנטל, ואיחולי הצלחה בהמשך! ממורך לשעבר אשר גאה בהישגיך.