חדשות

ד"ר איתן מיזיריצקי נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי לשיקום הפה

ד"ר מיזירצקי הוא יועץ לשיקום הפה ומרכז את המחקרים ביחידה לניתוחי פה ולסת במרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב"

ד"ר איתן מיזיריצקי (צילום: יח"צ)

ד"ר איתן מיזיריצקי נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי לשיקום הפה. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר אייל תגרו, שכיהן בו מ-2017. בארבע השנים האחרונות כיהן ד"ר מיזיריצקי כגזבר וכמזכיר האיגוד.

ד"ר מיזיריצקי, בן 55, הוא בעל תואר DMD. בשנת 1990 סיים לימודי רפואת שיניים בהצטיינות בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב והתמחה בשיקום הפה בין השנים 1996-1966.

ד"ר מיזיריצקי משמש כמומחה לשיקום הפה החל משנת 1996. הוא מתמקד בעיסוקו הקליני והמחקרי בתחום השתלות ושיקום על גבי שתלים ושיניים בטכניקות השיקומיות המתקדמות ביותר, לרבות בעזרת רפואת שיניים דיגיטלית מתקדמת.

עד לאחרונה היה מרצה בכיר באוניברסיטת תל אביב וכיום הוא יועץ לשיקום הפה ומרכז את המחקרים ביחידה לניתוחי פה ולסת במרכז הרפואי תל-אביב-איכילוב.

בנוסף משמש ד"ר מיזיריצקי כחבר הנהלה ומייסד בכמה איגודים בינלאומיים הקשורים לשיקום, שתלים ורפואת שיניים דיגיטלית, מרצה וממלא תפקיד יו"ר בכנסים רבים בתחומים אלו המתקיימים גם בעולם.

עד כה פרסם כ-60 מחקרים בעיתונות המקצועית הבינלאומית וכתב את הספר "לחייך בפה מלא – המדריך לרפואת שיניים בישראל" שראה אור בהוצאת מטר. הוא בעלים של מרכז המומחים לרפואת שיניים ברמת החייל, תל אביב.

ד"ר מיזיריצקי משמש כחבר הנהלת פורום המומחים ברפואת שיניים, המאגד את כל שבעת איגודי המומחים בהסתדרות לרפואת שיניים. הפורום פועל על מנת לקדם את המודעות הציבורית למומחיות בתחומי רפואת השיניים השונים וכן את המצוינות במקצוע זה תוך שיתוף פעולה בין כלל רופאי השיניים בישראל.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר איתן מיזירצקי,  האיגוד הישראלי לשיקום הפה,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות