חדשות

פועל במתכונת מלאה: נפתח חדר המיון בבית החולים החדש "אסותא אשדוד"

היום נפתחה המחלקה לרפואה דחופה בבית החולים החדש באשדוד, ובכך הושלמה פתיחתו ההדרגתית לציבור; מנהלת חדר המיון, ד"ר דברה ווסט: "ה'אני מאמין' שלנו הוא שצריך לטפל בכל מטופל כאילו הוא בן משפחה... הטיפול הוא גם בהיבט הרפואי וגם בהיבט החווייתי"

עומס בחדרי המיון. צילום: אילוסטרציה

בית החולים הציבורי "אסותא אשדוד" הודיע הבוקר (ג') על פתיחת המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון). בכך הושלם תהליך הדרגתי של פתיחת המחלקות השונות בבית החולים, הפועל מעתה במתכונת מלאה.

המחלקה לרפואה דחופה, בראשות ד"ר דברה ווסט, נבנתה בסטנדרטים גבוהים ביותר, מסר בית החולים, והיא מצוידת במכשור מתקדם. בצוות המחלקה רופאים מומחים ומתמחים, צוותי סיעוד בעלי ניסיון ברפואה דחופה וכוחות עזר וסיוע. המחלקה ערוכה להעניק מענה מידי לכל צורך רפואי דחוף, כמו גם טיפול רפואי ראשוני. הצוותים עברו הכשרה מתמשכת לקראת פתיחת המחלקה

תמונות שפירסם בית החולים "אסותא" אשדוד מיום פתיחת חדר המיון (צילום: יח"צ)

ד"ר ווסט מסרה: "ב-8 החודשים האחרונים צוות המחלקה עבד סביב השעון כדי להיערך לפתיחת המיון. השאיפה שלנו היא לייעל ככל שניתן את התהליכים במחלקה עצמה ובין המחלקות השונות. ה'אני מאמין' שלנו הוא שצריך לטפל בכל מטופל כאילו הוא בן משפחה. הדגש במהלך הטיפול הוא גם על ההיבט הרפואי וגם על ההיבט החווייתי של המטופל. נערכנו לכל תרחיש שהצלחנו להעלות בדעתנו. אנחנו מקווים ומאמינים שנצליח להתמודד עם כל דבר ונשאף תמיד לייעל ולשפר את הטיפול על כל היבטיו".

תמונות שפירסם בית החולים "אסותא" אשדוד מיום פתיחת חדר המיון (צילום: יח"צ)

תמונות שפירסם בית החולים "אסותא" אשדוד מיום פתיחת חדר המיון (צילום: יח"צ)

בתכנון המחלקה לרפואה דחופה הושקעה מחשבה רבה. מטרתה לאפשר לצוותים להעניק טיפול בתנאים הטובים ביותר, תוך שמירה מרבית על כבודם ופרטיותם של החולים. מיטות הטיפול מופרדות זו מזו באמצעות קירות, במקום וילונות. המחלקה תאויש במומחה ברפואה דחופה לכל אורך שעות היממה, כדי לתת לצוות המטפל את הגיבוי המקצועי הטוב ביותר עם קליטת המטופלים, מסר בית החולים.

תמונות שפירסם בית החולים "אסותא" אשדוד מיום פתיחת חדר המיון (צילום: יח"צ)

לפיה הערכות בית החולים, המחלקה צפויה לשרת כחצי מיליון מתושבי אשדוד והסביבה. מבוטחי כל קופות החולים יוכלו לקבל בו טיפול רפואי שוויוני. במסגרת המלר"ד פועלות כמה יחידות מתמחות, ובכל אחת מהן צוות שעבר הכשרה מתאימה לתחום: מיון לילדים עד גיל 18, מיון לטיפול דחוף בתחום רפואת הנשים ומיון יולדות, לטיפול בנשים מהשבוע ה-22 להריונן.

ב"אסותא אשדוד" פועלים כבר מערך היולדות, חדרי ניתוח, מחלקות כירורגיה, פנימית, ילדים, אורתופדיה, גינקולוגיה, קרדיולוגיה, בדיקות דימות ומרפאות חוץ.

נושאים קשורים:  חדשות,  חדר מיון,  מלר"ד,  פריפריה,  פתיחה,  השקה,  אסותא אשדוד
תגובות
אנונימי/ת
08.11.2017, 20:10

נראה נפלא!
מאחל לצוותים בהצלחה רבה!
מקווה שיש מצלמות אבטחה
נקודת משטרה בבית החולים ( זה חובה!!!)
שוטרים ומאבטחים חייבים להיות נוכחים בכל מקום 24 שעות על מנת לאבטח את הצוותים הרפואיים מאלימות!
בהצלחה!