חדשות

ד"ר מיכל עמיר תנהל את השירות לאנדוסקופיה גינקולוגית ב"הלל יפה"

ד"ר עמיר, המצטרפת לצוות מחלקת נשים ויולדות, תרכז במיוחד את תחום הטיפול באנדומטריוזיס ובכאב אגן כרוני

ד"ר מיכל עמיר (צילום: "הלל יפה")

מינוי חדש במרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה: ד"ר מיכל עמיר הצטרפה לצוות מחלקת נשים ויולדות. במסגרת הרחבת שירותי המחלקה, ד"ר עמיר תנהל את השירות לאנדוסקופיה גינקולוגית ותרכז במיוחד את תחום הטיפול באנדומטריוזיס ובכאב אגן כרוני.

ד"ר עמיר היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון בחיפה. היא התמחתה בגינקולוגיה ומיילדות בבית החולים העמק בעפולה וביצעה תת-התמחות בניתוחים לפרוסקופיים מתקדמים ובאנדורמטריוזיס בבית החולים Monash במלבורן, אוסטרליה. היא שהתה בבית החולים כחמש שנים ושימשה בו כרופאה בכירה בתחום התמחותה. אחרי שובה לישראל הייתה אחראית על תחום הטיפול באנדומטריוזיס וכאב אגן כרוני בבית החולים "בני ציון" בחיפה – ועתה הצטרפה ל"הלל יפה".

ד"ר עמיר אמרה כי בין תכניותיה יהיו: פיתוח תחום הניתוחים הלפרוסקופים המתקדמים בגינקולוגיה והקמת מרכז רב-תחומי ייעודי לכאב אגן כרוני ואנדומטריוזיס, לצד העלאת המודעות לשני נושאים אלו בקרב נשים וגם בקרב רופאי קהילה.

אנדומטריוזיס, הסבירה ד"ר עמיר, הוא הגורם מספר אחת לכאבי אגן כרוניים ואי-פריון. כ-15% מהנשים בגיל הפריון, על פי הערכות, סובלות מבעיה זו. קיים תת אבחון ועיכוב באבחון נשים אלו.

פרופ' מוטי חלק, מנהל מחלקת נשים ויולדות ב"הלל יפה" בירך על הצטרפות ד"ר עמיר לצוות: "מינויה יאפשר לנו להרחיב את סל השירותים לציבור המטופלות באזור חדרה - במיוחד בנושא שבו עד כה המענה לו היה בעייתי".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "הלל יפה",  ד"ר מיכל עמיר,  אנדומטריוזיס,  כאב אגן כרוני,  ניתוח לפרסקופיה
תגובות

ברכות מקרב לב עלי והצליחי
תרומה חשובה להעלאת המודעות השרות והטיפול בנשים הסובלות מאנדומטריוזיס