• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

הכרה בין-לאומית למרכז השתלות מח העצם בשיבא

המרכז בשיבא עבר מבדקי בקרת איכות מטעם ארגון ה-JACIE ובעקבותיהם הוענקו למרכז אישורי ההכרה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מרכז ההשתלות של מח העצם במרכז הרפואי שיבא, בניהולו של פרופסור ארנון נגלר, קיבל הכרה בין-לאומית מארגון JACIE. מטרת הארגון היא להעריך מרכזים העוסקים בהשתלת מח עצם בעולם. הכרה של ה-JACIE מצביעה על כך שהמרכז פועל על פי הסטנדרטים והנהלים הגבוהים ביותר בעולם ועונה על הדרישות הגבוהות ביותר של איכות הטיפול בחולה ושל עבודת מעבדה מדויקת.

ההכרה מציבה את המרכז בשיבא בשורה אחת עם המרכזים המובילים בעולם בתחום השתלות מח העצם, וביניהם המרכז בברגאמו (איטליה), בהמבורג ובפריס.

פרופ ארנון נגלר (מקור:  דוברות שיבא)

פרופ ארנון נגלר (מקור: דוברות שיבא)

במרכז להשתלות מח העצם בשיבא מתבצעות מדי שנה 240-220 השתלות. בקרת האיכות על פי תקני JACIE מבטיחה שהמטופלים יקבלו את הטיפול האיכותי ביותר. ד"ר נירה בלום מהמעבדה להשתלת מח עצם הובילה את הצוות שלה כשעבר את מבדק ה-JACIE.

פרופסור ארנון נגלר מסר: "מרכז ההשתלות בשיבא הוא הראשון בישראל שהשיג את האקרדיטציה הזאת. הדבר מעיד על איכות הטיפול בחולים המטו-אונקולוגיים במחלקתנו. אנחנו מייחלים לכך שהטיפול גם יביא להארכת חייהם ולרפואה מיטבית, על פי הסטנדרטים הבין-לאומיים המוקפדים ביותר". עוד ציין פרופסור נגלר כי תחום השתלות מח העצם מתקדם לכיוון הרגולציה "דבר הכרוך מצד אחד בעבודה סיזיפית של כל העוסקים בתחום, ומצד שני אי אפשר בשנת 2012 לעסוק ברפואה ברמה גבוהה, ללא בקרת איכות טובה".

נושאים קשורים:  חדשות,  המטו-אונקולוגיה,  השתלת מח עצם,  פרופסור ארנון נגלר,  JACIE,  המרכז הרפואי "שיבא"
תגובות